گزارش صعود به قله سیاه کمران؛ همزمان با روز جهانی کوهستان

بنا بر خبر ارسالی هیئت استان سمنان؛ صعود به قله سیاه کمران در مورخ نوزدهم مهرماه سال 95 همزمان با روز جهانی کوهستان برگزار شد، که گزارش این صعود را در ادامه به همراه عکس ملاحظه می نمائید: ...

با همراهی دو گروه کوهنورد یک گروه شش نفره خواهران و یک گروه شش نفره برادران راس ساعت 6.5 صبح از میامی آغاز شد که تمامی همنوردان عزیز با سه عدد ماشین شخصی مسیر میامی تا انتهای دره کلاچون را پیموده و ساعت 7 صبح صعود خود را آغاز نمودند.
بارش برف نیز آغاز شده بود و دوستان اولین برف سال  را نیز تجربه نمودن که لذت خاصی داشت مسیر راه انتهای دره کلاچون به سمت کلاته عباسی از پاکوب معرف به کش چنار ادامه داشت ساعت9 صبح جهت صرف صبحانه در هوای سرد وبرفی در محل معروف به خرسنگون استراحت کوتاهی داشتیم و ادامه مسیر دادیم.

بعد از حدود نیم ساعت کوه پیمایی با توجه به بارش برف و بوران شدید  از فاصله حدود سیصد متری قله سیاه کمران تصمیم به باز گشت گرفتیم .

پس از گرفتن عکسهای یادگاری از مسیر دره کلاته عباسی برگشتیم دیدن استخر ذخیره اب ونیزار های موجود ونیز دو عدد عقاب در حال پرواز به زیباییهای موجود و لذت از طبیعت می افزود.

از نکات قابل توجه حضور نوجوانان کوه نورد در این صعود بود که پا به پای بزرگسالان طی مسیر نمودند که برای همه این عزیزان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

ساعت 12 به محل پارک ماشینها رسیدیم و کوه پیمایی خود را با سلامت و به دور از هر گونه آسیب با لذت فراوان از طبیعت به پایان رساندیم.

در پایان  از همه عزیزان همراه متشکرم و ارزوی سلامتی برایشان داریم.